Klientowi przysługuje prawo do zwrotu zakupionego produktu w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki. Nie jest wymagane, aby podać przyczynę zwrotu.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, klient musi poinformować sklep internetowy o takim zamiarze drogą elektroniczną nie później niż 14 dni od otrzymania towaru.
Klient ma obowiązek zwrócić przedmiot w stanie niepogorszonym. Prawo zwrotu nie obowiązuje sytuacji, w której produkt został dostarczony w opakowaniu zabezpieczonym przed otwarciem/zaplombowanym, a następnie produkt został otwarty. Takiego produktu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia i ze względów higienicznych.
Koszty zwrotu produktów do sklepu internetowego ponosi klient. Produkty należy wysłać na adres firmy:
Alter Sp. z o.o.
ul. Pszowska 307
44-373 Wodzisław Śląski
Zalecamy wysłanie zwrotu jedynie taką formą dostawy, która zapewnia „Śledzenie przesyłki”.
Sklep internetowy sohoglam.pl dokona zwrotu płatności po otrzymaniu produktów zgłoszonych do zwrotu. Pieniądze zostaną zwrócone na rachunek bankowy klienta lub rachunek powiązany z kartą kredytową lub płatniczą klienta.
Reklamacje towaru:
Sohoglam.pl ma obowiązek dostarczyć klientowi towar wolny od wad.
Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w terminie do 1 roku po zakupie. Pismo reklamacyjne, dowód zakupu oraz reklamowany produkt należy wysłać na adres firmy tj.:
Alter Sp. z o.o.
ul. Pszowska 307
44-373 Wodzisław Śląski
Zalecamy wysłanie zwrotu jedynie taką formą dostawy, która zapewnia „Śledzenie przesyłki”.
Termin rozpatrzenia reklamacji to 14 dni. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona na korzyść klienta, sklep internetowy zobowiązuje się do naprawy lub wymiany produktu. W sytuacji braku możliwości naprawy lub wymiany, sklep zwróci klientowi należność za reklamowany produkt.